www.F3B.eu

ZÁLET

21.04.2009 09:38

Včera v 17:00 hodin  se můj nový strojek  poprvé odlepil od země, respektive od startovního silonu......

Postupně jsem s ním udělal cca 12 startů. 4x šel nahoru prázdný a 8x naložený na cca 3 kg. Na vleku se Tanga chovají velice příjemně. Celkově na mne působí rychlejším dojmem. Po hození VELICE rychle našponují silon. Přechod do vystřelení je velmi dynamicky a rychlý.  Neměl jsem na palubě výškoměr, takže subjektivně se mi výšky zdají v lepším průměru. Model je ale ještě stále "syrový" a neseřízený !!!  Kroužení v termice mi nebylo až tak příjemné jako například s Lady 2, zato na rychlosti je model opravdu SKVĚLE ovladatelny a neskutečně rychlý. Celková tuhost je až udivující. Každopádně bude následovat dlouhé laborování s těžištěm a umístěním háčku. Souběžně s tím je třeba upravit velikosti výchylek pro všechny letové režimy.

Ze včerejšího zalétávání mám následující dojmy:

1: model má velice dobře "našlápnuto" do TOP třídy kategorie F3B ....... tuhost, dobrý vlek a příjemná rychlost

2: nová serva Hitec HSG 5084 MG jsou na motýla dokonalá! Superrychlá a silná dostatečně, s 3kg letadýlkem si poradí jako nic, snad se blýská na lepší časy Hitecu

3: serva Hitec HS 125 ky budu před namontováním do modelu řádně zkoušet, včera se vyskytl nepříjemný problém pravděpodobně s potenciometrem, servo si vpohodě a klídku ujelo o 20 stupňu a pak zase zpět a tak furt dokolečka....původně loni přišlo do Lady, kde se toto projevilo hned prví den záletu, takže jsem jej odeslal k Pelikánovi a musel koupit další, abych mohl létat. Po tom co se vrátilo zpět jako opravené, jsem jej sebou vozil jako rezervní.........ale opravené bohužel nebylo :-(   achjo...

4: když sebou už vezu foťák z domova, nesmím ho příště zapomenout  v práci........to je pak o ničem

5: no a když se už rozhodnu model fotit mobilním telefonem, tak při aranžování nesmím zapomenout na větřík...........občas totiž i na 3 kg letadlo stačí závan 3 m/s a je vymalováno :-))))) 

 

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)