www.F3B.eu

TANGA F3B - kompletace 1.díl

10.04.2009 20:27

Přemýšlel jsem do jaké rubriky mám vlastně vložit popis kompletace modelu, skončilo to zde.

Po úvodním oshaání a nafocení eroplánu, jej konečně začínám dávat do kupy. U pana Vaňoucha jsem dokoupil nějaké drobnosti, při čemž jsem zjistil, že kovové vidličky se již dodávají v jiné povrchové úpravě než-li dříve. Tušil jsem nějakou zradu. Nicméně myslím, že materiál je víceméně stejně rozumný jako dříve, ale řekl bych, že je závit částečně zadělaný po povrchové úpravě, takže mi M2 závit šel poněkud ztuha. Každopádně připouštím, že mé závitové očko má již něco za sebou. Na táhla v křídle jsem zvolil 2mm drát do jízdního kola. Opakuji 2mm a NE 1,8mm! Akumulátory jsem vybral Intellect 1600 mAh. V minulosti se mi tento typ zdál obstojný, takže jsem nedal na radu pana Vaňoucha že jsou velice špatné a v Hobbyteamu je zakoupil....takže uvidíme. Rozměr trupu je na ně přímo navržený, včetně speciálně, do tvarované formy,  vylitého závaží. Spájené budou do paku 3 nastojáka a jeden vedoucí směrem do špičky, posléze vyfotím. Servům HS-125 jsem pokrátil o 25 cm kabely a na křídle ušetřil prvních 8 gramů ! :-)

    Jako obvykle začínám osazením křídla. První co mne vždy čekalo, byo zalepování mosazných pák do klapek a křidélek. Usazování byl u mne vždy očistec. Délka ramena páky a stejně tak kolmost k závěsu  podle mne nebylo nikdy možné trefit. Pochopitelně jsem již dávno zjistil, že jsou šikovnější ruce než-li ty mé, ale stejně podle mne dopadlo mnoho ostatních modelářů. U tohoto nového modelu jsou použity laminátové páky vyfrézované přesně do tvaru vnitřního prostoru kormidla. Špičkové a dokonalé Odbrousil jsem části labyrintu tak, aby se mi vpohodě vešla vidlička a šla i v nouzi vyndat. Páky jsem podle značek usadil na místo a lehce přichytil vteřiňákem. Pak jsem vše vyklopil o 90 st. dolu a zajistil proti zavírání. Rozmíchal  L 285-laminační epoxid a celý prostor kolem páky a páku též lehce potřel řídkým epoxidem. Pak jsem jej zahustil sekanou bavlnou a takto vzniklý tmel 20ccm plastovou stříkačkou vpravil do otvorů kolem páky. Takto v místně páky vznikne homogení kus betonové hmoty, který se v případě havárie vytrhne celý........to už ale bude taková šlupka, že éro skončí 100% na odpis a tudíž vás nějaké páčky opravdu nebudou zajímat.  Ještě jsem si zadělal na zítřek a vyříznul 4x závit M2 na budoucí táhla....

pracovní čas výše popsného byl cca 2,5 - 3 hodiny

pokračování....

 

Fotogalerie: TANGA F3B - kompletace 1.díl

/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4090065-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4090066-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100072-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100073-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100074-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100075-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100076-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100077-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100078-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100079-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100080-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100081-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100082-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4100083-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-1-dil/resize-of-4110084-jpg/

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)