www.F3B.eu

MX-20 - doplnění, oprava

09.01.2013 06:51

Před měsícem jsem v článečku o vysílači MX-20 psal o absenci trimování odtokové hrany v daném letovém režimu. Po nějaké době je níže uvedená oprava mého tvrzení.

Původní text:

Proti Sanwě má MX20 o dva letové režimy více. Toto jsem velice dobře využil při startu, kdy po odhození po cca 1 vteřině přepnu na menší nastavení klapek a mírně odlišný neutrál výškovky. Co mi chybí, je možnost trimování odtokové hrany v daném režimu za letu. Sanwa měla geniální elektronické trimy, takže v termice šlo přidat pro kroužení. U Graupnera jsem to nenalezl, ale třeba jsem zatím špatně hledal :-) Každopádně jsem to používal poslední rok a nemyslím si, že je to funkce nezbytná.

OPRAVA ! Trimování odtokovky na jeden otočný ovladač lze bez jakéhokoliv problému nastavit v každém letovém režimu, velikost i smysl. Tzn, vyberete libovolný otočný ovladač, nebo třípolohový přepínač a dle libosti v jakémkoliv režimu zapnete trimování odtokovky a nastavíte citlivost! Pro zalétávání a testování asi optimální funkce, stejně tak jako pro doladění rychlosti při létání v termice.

pavel...

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)