www.F3B.eu

Graupner HOTT - data

03.03.2013 10:35

Tak konečně jsem se včera dostal na letiště a užil si sluníčkový den se svou Mariánkou a Fosou!

Také jsem veškerá data zaznamenával a vlastně poprvé prohlédnul v Manageru HOTT.

Výsledek je podle mne naprosto famózní a uspokojí 90% pilotů a to i soutěžních! Odchylky jednotlivých letů byly u čidla výškoměru téměř nulové a následné zobrazení v PC podle mě přehledné a prostě perfektní!  Lze si zvolit co vše se na časové ose zobrazuje, vyska,stoupání,sila signálu,atdatd v závislosti na připojených čidlech.

Jen připomenu, že palubní data se po sepnutí spínače ukládají na micro SD kartu ve vysílači, doma se soubory stahnou a v klidu a pohodě u dobré kávy projdou. Podle mě je práce s prográmkem perfektní a v porovnání třeba s JETI a jeho telemetrickou DC 16 kou, je celá mx 20 s rx včetně čidel asi za 1/3 ceny s výsledkem srovnatelným! Nedá mi to a zrekapituluji přibližné ceny Graupner Hott... Mx20 včetně rx cca 11 tis. , vyskomer cca 1 tis, gps cca 2tis

Takže směle do Graupnera......pokud tedy ještě nekrachnul :-)

Přeji Vám stejně nádherný začátek sezóny, jako jsem měl včera já!

pavel

Pár fotek ze včerejšího božího dne:-)

 

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)