www.F3B.eu

TANGA F3B - kompletace 3.díl - dokončení osazení křídel

13.04.2009 20:57

Na velikonoční víkend jsem měl naplánované dokončení křídel. To znamená velice pečlivě usadit lože serv, zalepit je. Přesně naměřit délky táhel a jedno po druhem servu vyzkoušet, zda tahla nedrhnou. Vše prostě dokončit do stavu, že serva budou zadeklovana a křídla bude stačit nasunout na spojku na trupu a jít letět :-).

Nejdříve jsem tmelem z 5-timinuťáku a mikrobalónů zalil napájení kabelů ke konektorům do křídla, poté jsem tyto vteřinovým lepidlem zalepil do otvorů v kořenovém žebru. Plochy byly dostatečně zdrsněné ! Vteřinovka se mi na toto osvědčila lépe než-li 5-ti minuťák.

Lože serv z překližky se k modelu dodávají podle použitých serv, v mém případě Hitec HS 125. Sedí perfektně a po nacvaknutí je servo utopené od vnitřního povrchu kridel cca 0,5 mm, to je akorát aby se po dotaženi šroubku servo nepromackavalo do sendvice a tudiz nevystupovalo na povrch kridel. Po oznacení správného místa  na vnitrním zesílení sendvice z uhlíku, jsem vše zdrsnil a 5-ti minutakem prilepil.

Připravil jsem páky serv a vyvrtal otvor pro čep, co nejblíže k ose otáční, tak aby se dala použít kovová vidlička. Vyslo to na cca 6mm rameno na kotoučku serva.Vnitřní stranu vidličky jsem odbrousil Proxonem aby ani při plné výchylce serva nenarážela na střed páky...to je patrné z fotek. No a pak už jen asi desetkrát každé táhlo vyndal a zandal, upravil délku a mírné natvarování a bylo to. Závity vidliček lehce zakápnul středním vteřiňákem. Pochopitelně, že serva byla zapojená do rx, tak aby se průběžně kontrovalo vychýlení páky a klapky.

Zajistil jsem prodlužovací kabely v křídle proti posouvání pěnovou hmotou. Ostříhal a zabrousil dekly serv přesně na rozměr a přilepil oboustrannou páskou. Ještě je zvrchu přelepím supertenkou izolepou.

 

...toto vše mi mohlo trvat  cca 5 hodin čistého času, již jsem to neměřil....odbíhal jsem k lakování dveří, houpání kočárku,obědu,návštěvám,koledníkům.atd atd atd..:-)

Následovat bude TRUPÍK

Fotogalerie: TANGA F3B - kompletace - dokončení osazení křídel

/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130092-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130093-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130119-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130120-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130121-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130122-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130123-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130124-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130125-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130126-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130127-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130128-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130129-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130130-jpg/
/album/fotogalerie-tanga-f3b-kompletace-dokonceni-osazeni-kridel/a4130131-jpg/

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)