www.F3B.eu

Skutečný odběr energie modelu F3X při drsnějším létání !

28.07.2009 18:00

Pět dnů jsem si parádně létal na Rané u Loun na svahu.Od pátku do neděle byly ideální podmínky pro svahové létání. Střídal jsem modely Tanga a Lady2. Mám opravdu pěkné zážitky! V sobotu se po mnoha letech přijel podívat dříve velice dobrý svahový pilot a nyní majitel firmy Telink, Jarda Řešátko. Zavolal jsem mu, že to fučí přesně na kopec a hned tak nepřestane, dorazil během hodiny a půl a akorát jsme se srazili v sedle Rané. V tu chvíli foukalo cca 8-10  m/s a bylo to opravdové labůžo! Střídavě jsme létali jeden a druhý, měl velikou radost, že opět řídí dospělé "svahové" éro. Na kopci jsem měl Tanga F3B. Poté jsme vylezli na samotný vrchol Rané, kde to v nárazech bylo kolem 20ti m/s ! Před kopcem to vlastně bylo již moc, ale na dýsing za hranou PARÁDA! Každopádně eroplán byl naložený na 3590 gramů, tzn. naplno! Čistého času jsme nalétali cca 1,5 hodiny. No a světe div se, do svých rx aku Intelect 1600 mAh jsem poté nabil 950 mAh! Ač jsem již párkrát zaslechl, že jsou to nekvalitní aku, zatím jsem s nimi neměl problém. Před létáním je vždy nacykluji a průběžně kontroluji.

Tímto příspěvkem, jsem jen chtěl poukázat, že pokud se létá v drsnějších podmínkách a s naloženým eroplánem, jde odběr celého modelu rapidně nahoru!

Jen připomínám, že v modelu Tanga mám osazena 4xanalogová serva Hitec HS 125 a v trupu na VOP 2xdigitální Hitec HSG 5084 MG

 

....letu zdarec

pavel

 

 

 

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)