www.F3B.eu

Serva Hitec HSG 5084 MG - OK!!! Doplněno 21.5

08.05.2009 12:19

V Německu na závodech mi to nedalo a Tangače jsem večer nerozložil a pouze ve futralech na stojaka opřel do našeho obřího stanu bez podlážky, kde je vždy stejné klima jako venku :-) Už večer byla silná mlha a ráno taktéž! Takže vlhka habaděj! Každopadně Hitecům to bylo buřt a běhaly si v naprosté pohodě celý den.

Pavel

 

Do svého modelu Tanga jsem přes všechny své výhrady k servum Hitec použil nový typ HSG 5084 MG. Musím říci že po náletu nekolika hodin se mi STÁLE zdají jako naprosto PERFEKTNÍ volbou pro závodní modely F3B

Pochopitelně že vše ukáže teprve čas a ostré soutěžní podmínky, vlhko-velké změny teploty-extrémní zátěž atd... ale musím říci že z nich mám stále radost! Pokud na ně spadnu, osobně si udělám výlet do Pardubic k jejich dovozci:-)))) Včera jsem je opět v eroplánu trápil co to šlo, dnes jdu opět. Zítra ráno se uvidí v sychravém počasí.....prostě čas ukáže...

Pavel

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)