www.F3B.eu

Není to žádná legrace ... vlastně je

06.12.2012 06:13

Při posledním poletování jsem si jen tak cvičně vypnul mix směrovka do křidélek.

Mé uvažování bylo následující: již tak před 13 ti lety jsem se začal opravdu cíleně učit řídit směrovku zvlášť. Do té doby jsem to moc neřešil, ale postupem času jsme pochopili, že nejen při kroužení v termice je to prostě opravdu potřeba! Výkony modelu se zvýší, pokud člověk zbytečně nesahá do křidélek! Takže nejdříve při kroužení ve stoupáku a dnes řídím směrovku jak při startu na navijáku, tak při vzdálenosti a pochopitelně i při termice. Vpodstatě ale vždy v těchto úlohách mám nastaven nějaký poměr mixování s křidélky, pouze na ulohu C-rychlost ji mám vždy vypnutou (zde mám vypnutý i knipl směrovky, abych si do ní omylem nesahal při řízený výškovky). Takže jsem si vyzkoušel řízení bez jakéhokoliv mixu křidélek do směrovky, řídít zvlášť obě funkce přeci umím! No chyba lávky! Při uvedení do zatáčky jsem NIKDY nebyl schopen zamezit pochybnému chování modelu! Prostě je to vyšší dívčí a já jsem opět pokorně mix zpět zapnul a děkoval bohu za tyhle funkce vysílačů!

Poučení pro všechny: vypněte si mixy čehokoliv na svém rádiu a vraťte se zpět na zem :-)))

 

pavel....

 

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)