www.F3B.eu

Mrňous F3K - dokonalá pohoda

06.01.2013 06:11

Poslední den roku 2012 jsem zalétal nové letadélko. Už dlouho jsem nezažil tak nádherný pocit z nového strojku. Bez jakýchkoliv obav z případného šrotu a s klidem šlo nové éro do vzduchu........a byl to božský zážitek

Od roku 2000 kdy jsem se začal věnovat kategorii F3K jsem si mnohokrát pohrával s myšlenkou ještě více zmenšit 1,5 metrový eroplán. Do auta a na manipulaci je F3Káčko stále neforemné. Když PCM začal vyrábět MINI Fireworkse tak jsem již měl jisté nutkání, ale vzal to čas. V létě v Hořicích prolétnul svůj nový strojek Petr Hulík. Nádherně a precizně vyrobený model mě opravdu chytil za srdce! Letové vlastnosti byly od pohledu velice příjemné. Takže jsem si jej dal pod stromeček a musím říci, že to byl nádherný dárek!

Model má velice krásné křivky a nezapře se, že jeho konstruktér létal první ligu F3K! Navíc je Petr velice šikovný a zpracování eroplánu nemá jedinou chybičku. Křídla jsou laminována do negativních forem a mají klasickou sendvičovou konstrukci. Nosník uhlíkový, v křidélku je pro vysokou torzní tuhost použita uhlíková punčocha. Trup je celouhlíkový, vyráběný technologií vysokotlakého nafukování za mokra, což mu dává neskutečnou pevnost při minimální hmotnosti! Ocasky jsou vyrobeny z extralehké balsy.

Rozpětí: 985 mm

Délka: 820 mm

Hmotnost: 175g (od 155g)

Pokud byste si chtěli udělat radost, tak kontakt na Petra je p.hulik@seznam.cz

 

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)