www.F3B.eu

Měření tahu serv Hitec HSG 5084

16.02.2011 05:10

Tato serva jsem jednu sezónu používal ve svém závodním strojku Tanga od Bretamodel. Musím říci, že jsem je tam dával s maličkou nejistotou a obavou o jejich dostatečnou sílu. Nicméně celou sezónu 2009 fungovala naprosto v pohodě a bez problémů. Otázka byla, zda jsem s modelem Tanga až tolik létal,abych případný nedostatečný výkon serv poznal! Souběžně jsem používal i model Lady a jak jsem mnohokrat poukazoval, měl jsem ho "radši" a tudíž i častěji ve vzduchu. Takže jsem se rozhodl, změřit jejich reálný tah. Na toto jsem použil speciální zařízení na zkušební stolici zapůjčené z fakulty měření při ČVUT v Praze - Dejvicích...........výsledný tah,při nezměněné rychlosti 1,3kg.  Upozorňuji, že tato serva po překročení zatížení NEJEDOU dále! Ne že se přesouvaji pomaleji, STOJÍ ! Až do cca 2 kg zůstanou stát a neuhnou, aby přejela ve směru zatížení. To je podle mne dobrý výsledek servo se dá použít. Je pochopitelně nutné použít prográmek pro výpočet sil při výchylce výškovky za vysokých rychlostí.  U nového ROXY RACE jsme se dopočítali maximálně 0.9 kg. Serva HSG 5084 by měla být použitelná v pohodě!

 

letu zdarec

pavel....................

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)