www.F3B.eu

Ivančice F3B 2009

06.07.2009 06:57

Původní článek jsem vymazal 12.7.2009, týden zde byl vyvěšen. Jeho obsah byl pro mnoho lidí neakceptovatelný. Přiznávám, že formu jsem nezvolil příliš decentní. Mám ve zvyku říkat co si myslím.

Svůj účel jistě splnil i za cenu toho, že jsem se pro mnoho modelářů stal darebákem :-) Věřím, že se pořadatelé chytli za nos a nově POD TAKTOVKOU ROMANA VOJTĚCHA proběhne Mistrovství světa F3B na 100% ! Držím palce ! 

Diskuzi k němu jsem též smáznul. Jediného kloudného příspěvku od Joshuy je mi líto a autorovi se omlouvám.

Takže níže jen pár fotografií s popisem.

Letu zdarec :-)

Pavel

Kompletní fotogaleie je na rajčeti!

 https://f3b.rajce.idnes.cz/

 

Ochrané sítě perfektní, vstupní brána tento víkend ne na letovou plochu ale spíše do cirkusu

Franta Bayer se svou Lady, kterou létám i já

 

Roman Lomcovák celý víkend on-line psal na Lomcovak, vydržel jsem a ani jednou jsem mu nenahlédl přes rameno!

 

Novinka od Vaška Vojtíška, DINGO

 

Jakubova botička jasně vypovídá o precizně připravené letové ploše

 

ochraná síť........v zajetí noční můry nejstrašidelnějších F3B závodů v historii :-)

 

Ivan za úplatu od pořadatelů, naviguje přistanuvší Airbus na stojánku

 

tak a teď se blesk uzemnil do obou ovladačů Vláďovy mc24ky, jiskřičky opravdu již proběhly

 

fotoreportérka z Blesku byla vždy připravena...na všechno ....a na všechny

 

Toto je ten hoch, kterého v roli startéra muselo poslouchat 70 závodníků z celé Evropy...

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)