www.F3B.eu

Futaba 9257 ????

30.06.2009 22:00

 Před cca měsícem se při jedné debatě na soutěži, zmínil Jirka Tůma o servech 9257 ve smyslu, že zůstavají viset. Rozumějte takto, při použití techto superrychlých serv na motýla u modelu F3B, se nemusí vždy vracet do neutralu. Poté mi i toto částečně ukázal v praxi. Nevěnoval jsem tomu pozornost. Dnes jsem si před eurotourovou soutěží v Ivančicích u Brna kontroloval svou Lady. Toto se snažím dělat vždy před závody, pokud se zadaří tak občas i leštím..málokdy.  Každopádně jsem začal pozorovat své 9257 a uvědomil jsem si, že ten Jirka měl sakra pravdu! Každopádně u těchto serv NEJDE o nevrcení se do neutrálu z důvodu nepřesné elektroniky, jako tomu kdysy bylo u Hiteců. Jde o to, že na výstupním hřídeli je vůle v ložisku- tedy asi mezi ložiskem a futrem....už si nepamatuju jak je toto servo provedené, ale maa plastové výstupní kolo, takže se asi jedna o omačkání futra ve skříni serva-opakuji nezkoumal jsem to, ale je to tak. Takže to vypadá, že ty mé nové Hitec serva, použité v Tangách, snad i tyto Futaby předstihnou :-) Máte pravdu, o to opravdu nejde, ale jde o informace...objektivní, jak které servo běhá a chová se v praxi......každopádně na to mé domácí létání je to stále OK :-)

letu zdarec

Pavel

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)